недеља, 30. август 2015.

Leonard Cohen - NIJE VAŽNO



Rat je izgubljen
sporazum potpisan
nisam uhvaćen,
prešao sam granicu

Nisu me uhvatili,
pokušali su.
Tu sam, među vama,
dobro prerušen

Morao sam ostaviti
život iza sebe
iskopao sam grobove
koje nećete naći.

Priča se raspreda
s činjenicama i lažima
Mogao bih nekog odati,
ali nema veze

Nije važno
nije važno
rat je izgubljen
sporazum potpisan

Neke istine žive,
neke umiru
ne mogu razabrati
pa nema veze

Vaša pobeda
bila je potpuna
pa su neki od vas
došli na ideju da vode
evidenciju
naših beznačajnih života.
Odeće koju smo nosili,
naših kašika, naših noževa
igara na sreću
koje su vojnici igrali,
kamenja koje smo klesali
pesama koje smo pevali
našeg zakona o miru
koji tvrdi
da muž vodi,
a supruga naređuje.

I sve izjave
slatke ravnodušnosti
koju neki nazivaju Ljubavlju
i neke više ravnodušnosti
koju neki nazivaju Sudbinom.
Ali mi smo imali imena
intimnija,
imena tako dubokoumna
imena toliko prava
da su za mene krv,
a za vas prašina.

Nema potrebe
da ovo opstane.
Neke istine žive,
a neke umiru

Nije važno,
nije važno
ja živim život
koji sam zaboravio.

Istina živi…

Ja ne mogu ubiti
kao što ti ubijaš.
Ja ne mogu mrzeti.
Pokušao sam, nisam uspeo

Ti si me prijavila,
makar pokušala.
Na njihovu stranu staješ,
a prezireš ih.

Ovo je bilo tvoje srce,
ovaj roj mušica,
ovo su nekad bila tvoja usta,
ova gomila laži.

Ti im odgovaraš,
nisam iznenađen,
ti si njihova,
ista kao oni.

Nije važno
nije važno,
priča je ispričana,
sve činjenice i laži,
ceo svet je sada tvoj,
pa stoga zaboravi

Nije važno
nije važno
ja živim život
koji sam zaboravio

Živim ga punim plućima.





Нема коментара: