четвртак, 14. јул 2016.

Zorán - APÁM HITTE




Otac je verovao u toplinu doma,
I voleo je praznične radosti,
Moj je otac verovao u tradiciju
I mislim da je to bilo lepo.

Moj je otac verovao u prvu noć,
i verovao je u zlatni prsten,
Verovao je da su reči istina
I mislim da je to bilo lepo.

Otac je verovao u herojska dela,
I verovao je u mudrost,
Verovao je pesmama,
I mislim da je to bilo lepo.

Moj je otac verovao glasnicima,
i verovao je Chaplinovoj tuzi,
Moj otac je pratio reku
I mislim da je tako bilo lepo.

I ja verujem u par stvari,

Verujem u pesme
Verujem u buku grada,
verujem u nuklearnu silu
i mikrobiologiju.

Verujem da svet raste.
I verujem u lasersku zraku,
Verujem u vekove.
I u smrt od puške.

Pa ipak, uprkos svemu.
Ja još uvek verujem
U reku i most.

I najviše od svega
Verujem u svog oca.


Нема коментара: