петак, 7. август 2015.

Leonard Cohen - Dance me to the end of love



Pleši za mene kao plamteća violina
Pleši u panici što sam je pretvorio u sigurnost
Podigni me kao maslinovu grančicu
i budi moja golubica
pleši za mene do kraja ljubavi


O, daj da vidim tvoju lepotu bez svedoka
dopusti da vidim tvoje pokrete kao u Vavilonu
pokaži mi nežno gde su granice
i pleši za mene do kraja ljubavi


Pleši za svadbu, igraj, igraj
pleši nežno i dugo
oboje smo prošli zanesenost
pleši za mene do kraja ljubavi.


Pleši za decu koja se neće roditi
pleši iza zavese poljubaca
podigni šator, mada je nada rastrgana
pleši za mene do kraja ljubavi


Pleši za mene kao plamteća violina
pleši u panici što sam je pretvorio u sigurnost
oseti me golom rukom ili me dodirni rukavicom
pleši za mene do kraja ljubavi.





Нема коментара: