среда, 11. април 2012.

SA DRUGE STRANE NOĆI



Večeras obuci najsvečaniju haljinu. Gume proklizavaju po zaleđenom putu i možda ovoga puta neću stići. 

Ipak, uradi ono što moraš i ne brini. Doteraj se i budi najlepša.

Baš kao što to i treba da bude, jer znam da ne želiš da zaplačem.

Onako kao svaki put kad pogledam tvoju fotografiju.

Vozio sam celu noć i znojni dlanovi se lepe za volan. Stražnjica trne, a koleno i skočni zglob zdrvenili su se od pritiska na gas pedalu. Do dna.

Brzo, brže, najbrže. Do bola...

Kao i uvek kad pogledam tvoju fotografiju.

Vozio sam celu noć i posmatrao sam treperenje dragulja rasutih po putu. Mesec je grdio zvezdice, a njihovi ukrasi su ležali razasuti posvuda okolo po opustelom predelu.

I blistali, blistali...

Kao tvoje oči.

Opet je onako kao i uvek kada pogledam tvoju fotografiju.

Rasuti kristali inja po ledenoj noći blistaju tajanstvenim, jezivim sjajem, baš kao i tvoje oči. Baš kao što su ih opisivale tvoje podatne i meke usne :
 
- Izgubljeni dragulji, što za njima tragaju zvezde. Uplakane i preplašene.

Baš kao i ja, Milena. Baš kao i ja. Uplakane i preplašene.

Onako kao i uvek kad pogledam tvoju fotografiju i ugledam lice anđela što zuri u mene.

Oči mi se sklapaju, ali se ne zaustavljam. Jurim kroz pustaru kao nekada. Duša mi treperi u iščekivanju kao i uvek. Kao i svaki put kada pogledam tvoju fotografiju.

Jurim, jurim...

Baš kao i one noći kada sam te izgubio. Previše brzo, previše pijano...

Možda ovoga puta neću stići, ali ti budi prelepa.

Jednom ću stići. Onako kao što to i treba da bude.
 
Tamo, na drugu stranu noći...


Нема коментара: