среда, 16. септембар 2020.

ZBRKANE MISLI

Budi oprezan s poverenjem. Čak je i Sotona nekada bio anđeo

Ako si jači, nisi brži. Bežim kao zec!

Imperija nastaje kada Romul ubije Rema

Kad god sam se našao na strani većine, značilo je da je vreme da dobro razmislim

Mene su oduvek volele samo kučke. Fine žene su od mene bežale kao đavo od krsta

Ja stvarno želim da budem fina osoba, ali moja usta neće da sarađuju

Drveće korenovim sistemom izvlači sve korisno iz zemljišta i izaziva COVID 19!

Hrišćanstvo je seksualna fantazija u kojoj bradati matorac brine o tebi

Feng Šui je mentalni poremećaj zbog koga veruješ da raspored nameštaja usrećuje

Prevodim sa Hrvackog na Srbijanski. Cijena sitnica!

Niko ne može osporiti anđeosku suštinu Palog Anđela

Kad žena kaže "Radi šta hoćeš", ćuti! Ne mrdaj! Pravi se mrtav!

Ratovi dođu i prođu. Ono što ubija je mržnja koju gajimo u pauzama između njih

Ako vegani nastave da trebe sve zelenilo, na ovoj planeti života će uskoro nestati!

Jebote, pa ja stvarno ne razumem ljude koji povezuju književnost sa srbstvom!

A onda smo krenuli u rat da odbranimo Jugoslaviju, a oni u rat da spasu Hrvatsku

Partizani, dođite nam opet, i ponesite dovoljno municije

Kriv je Čarnojević! Trebao nas je odvesti u Švajcarsku!

Bednici sanjare o pravdi i poštenju, a pravi momci o novom mercedesu

Vređam i klevećem, dakle postojim

Bile jednom dve cure. Jedna je bila prelepa, a drugu sam kresnuo

Imate problema sa komšijom? Imamo rešenje za vas: AK-47! Cijena sitnica!

Ne slavite prerano. Što lako dođe, lako i ode

Volim ovaj zadah vitezita nad Balkanom

Legenda kaže da je postojalo doba stratokastera i levisa 501. Vreme slobode

Ako uzmete kredit, otplaćujete ga 30 godina. Ako isto opljačkate, izlazite za 10

Zapravo, istina ne postoji. Laži su vazduh koji udišemo

Netanjahu potvrdio da će Izrael priznati Kosovo. Srbi potvrdili da podržavaju reaktiviranje Aušvica

Bolje popiti dva hladna piva nego jedno mlačno!

Ne odrastaj. To je zamka

Žena koja me može kontrolisati još se nije rodila

Zasad se dobro držimo. Još uvek nema bombardera nad nama

Svet koji sam poznavao više ne postoji. Laku noć deco i srećno vam bilo

Ne plaši prošlost, ona se ne vraća. Budućnost užasava

Iskonsko zlo je obično upakovano u prekrasan omot

Nemaš misiju, nema Boga i nema reinkarnacije. Sve što si dobio je par godina života

 

Нема коментара: