уторак, 2. јануар 2018.

SVOĐENJE RAČUNA

Kao što je red, na početku najfriškije godine valja pogledati šta smo uradili u onoj koja je upravo istekla.

Evo kako to izgleda u mom slučaju:

Meni najdraže je što su se u prodaji pojavile dve moje knjige;


Zbirka priča „VIVA LA REVOLUCIÓN"
i roman „DAN POSLE KRAJA”( sa Lazarom Janićem) koji je nominovan za Ninovu nagradu i neslavno prošao.




Prilagodio sam srpskom tržištu „Posejdoniju" Aleksandra Žiljka, napisao recenziju za zbirku priča „Dreaming" Danijele Milosavljević i uredio „Argus magazin“ broj 16 sa temom „Multiverzum



Bilo je tu i nekih mojih radova objavljenih po raznim publikacijama:
Pesma „Zatamnjenje“ u zbirci poezije „Poslednji cvetovi zla“
Priča „Buđenje“ u zbirci priča „Paralelni svetovi“
Priča „A lepo su mi govorili“ u zbirci priča „Regia Fantastica 2“
Priča „Neočekivana gozba“ u 17-tom broju časopisa „Argus Books Magazine“
Priča „O, kako tužnih ljubavi ima “ u zbirci priča „Zatvorena knjiga kriminala“
Priča „Kiša“ u 11-tom broju časopisa „ Marsonic“
Pesma „Beskraj“ u zbirci poezije „Vrt umetnosti“
i pesma „Letnji prozori“ u zbirci poezije „Pesnik i zemljotres“

Kad sve to pogledam ovako svedeno i sređeno baš i ne deluje impozantno, ali bila je to dobra vožnja.


PA, SREĆNA VAM NOVA 2018 - ta!

Нема коментара: