петак, 26. август 2016.

ABBA : GIMME GIMME GIMME

Pola sata po ponoći
sama u stanu gledam kasne vesti.
O, kako mrzim ovako da provedem noć!

Dok se jesenji vetar šunja oko prozora
ja pretražujem tamu po sobi
i osećam ledeni dodir mraka
Nema ni žive duše tamo,
nikog da čuje moje molitve.

Daj mi muškarca nakon ponoći,
neka neko odagna ove senke,
daj mi muškarca nakon ponoći,
nekog da me provede kroz mrak do svanuća.

Posmatram političare što pronalaze ćup zlata
na kraju duge; to legendarno blago pobede,
toliko različito od sveta u kome živim.

Umorna od televizora
otvaram prozor i gledam u noć,
ali tamo nema ničega,
nikog na vidiku,
nigde ni žive duše,
nikog da čuje moje molitve.

Daj mi muškarca nakon ponoći,
neka neko odagna ove senke,
daj mi muškarca nakon ponoći,
nekog da me provede kroz mrak do svanuća.


Нема коментара: