четвртак, 9. јануар 2014.

Blue Collar Man




Daj mi posao, daj mi sigurnost,
daj mi šansu da preživim
Ja sam tek siromah u redu za posao.
Bože , jedva sam živ.


I majka i otac, i supruga i prijatelji
nasmejaše mi se u lice.
Pa ipak - imam moć, imam volju
Nisam socijalni slučaj

Uzeću te duge noći i te nemoguće kvote,
baciću pogled kroz ključaonicu
i sve će biti ono što sam ja:
čovek plavog okovratnika.

Daj mi ponudu koju ne mogu da odbiju,
učini me uglednim čovekom!
Ovo je poslednji put da čekam na birou!
Tako je negde zapisano.

Uzeću te duge noći i te nemoguće kvote,
osloniću se leđima o zid
i sve će biti ono što sam ja:
čovek plavog okovratnika.

Usmeravam misli na bolji život
Tamo je sreća tek otkucaj srca daleko
Tako sam čuo, tako će biti
zatvoriću oči i možda sam tamo.

Ti ne razumeš;

Uzeću te duge noći i te nemoguće kvote
baciću pogled kroz ključaonicu
i sve će biti ono što sam ja:
čovek plavog okovratnika.






2 коментара:

Amika је рекао...

Bluz koji treba komponovati. Obraduj nekog muzičara ovom pesmom.

Stevan Šarčević је рекао...

U stvari, ovo jeste pesma koja je muzički obrađena. To je prevod pesme "Blue collar man" grupe Stiks koja je priložena na kraju teksta.