уторак, 2. јануар 2024.

SVOĐENJE RAČUNA

 



Došlo je vreme za svođenje računa, pa da vidimo šta sam to prošle godine objavio.

Najvažnija i meni najdrža vest je da je posle dugotrajnog rada AVKF najzad objavio moju zbirku priča „Sa druge strane noći", doduše zasad samo u elektronskom formatu, ali mi je rečeno da će se kad-tad pojaviti i kao štampano izdanje.

Što se periodike i zbirki tiče, stvari stoje ovako.

UBIQ je objavio dve moje priče i to u broju 31 priču „O Čantaviru, Žužani i nadvožnjaku“, a u nroju 32 priču „Dvostruka igra“

SCI FI udruženje je objavilo moju poemu „O Smilji i Bilji“ u „Regia Fantastica broj 9“.

U zbirci „Savremena srpska fantastika“ objavljena je priča „Balada o narodnoj kobasici“

Poema „Metamorfoza“ je objavljena u zbirci „Najkraće priče 2022“

Priča „Tuge proletnje“ objavljena je u časopisu „Suština poetike br.78“

Što se poezije tiče u „Zborniku nade“ objavljena je pesma „I noć je prošla“.

Pesma „Dodur tame“ objavljena je u zbirci „Sinđelićeve čegarske vatre 33“, a pesma „Viva la revolución“ u zbirci „Slapovi poezije“.

I eto, narode to je bilo sve 2023-ćoj godini.









Нема коментара: