субота, 13. децембар 2014.

2014 - Rekapitulacija

  Kako još jedna godina izmiče, odlučio sam da na jedno mesto prikupim publikacije u kojima su se ove sezone pojavile moje pisanije, pa evo kako bi to izgledalo:

 Što se samostalnih knjiga tiče početkom godine pojavio se moj roman „Kaurinova kletva" u izdanju „Argusa" („Nova Poetika"), a proletos je IK „Nera" izdala moju zbirku priča „Dolazak tame".

Osim toga, pojavile su se i moje pesme po nekom zbirkama i to: „Vreme“ u zbirci „Osmeh život krasi", zatim „Hodaš“ u „Pressingovoj“ zbirci poezije sa socijalnom tematikom „Do zuba u vremenu", pa pesma „U redu" u kolekciji „ Ljubavi, čežnjom te zovem", te pesma „Strah" u „Zborniku savremene ljubavne poezije", kao i haiku ciklus „Godina“ u zborniku „Ciganski krevet“.

 Takođe je bilo i dosta objavljenih priča širom regije. Priče „Buđenje“ i „Tatina priča“ su objavljene u zbici „Antologija jugoslovenske kratke proze“ u Sloveniji i to i u orginalu i u prevodu na engleski. 

  U Crnoj Gori je objavljena priča „Legenda o kraljici" u „Prstenu sa one strane sna", a što se Bosne tiče ima me u „Prijedorskom književnom karavanu" sa pričom „Bruto Cane" i u zbirci zeničkog muzeja "Bosna srebrena" u kojoj je svetlo dana ugledala moja priča "Brat Ignjat"

  Ni Hrvatska nije izostala pa je u UBIQ-u br. 15 objavljena novela „Reči u vremenu“, a u Marsoniconu br.6 priča "Zidovi".

   Igrao sam i po domaćem terenu, pa su tu „Ulična svetiljka" u „Zborniku savremenih ljubavnih priča", priča „Malena“ u zborniku „Ljubav i Smisao“, te „Viva la revolución“, u zbirci „Preobražaji“ kao i „Hod po ogledalima“ u zborniku kratkih priča „Kajmakčalanska 11“.
 Najponosniji sam na novelu „Tropikana“ uvrštenu u Paladinovu antologiju „HAARP i druge priče o teorijama zavere“
  Ono što bih posebno izdvojio je zbirka priča  „Volim da letim" u realizaciji Helly Cherry webzina u kojoj se pojavilo čak 18 mojih priča i jedna pesma.  
„O, kako tužnih ljubavi ima"
„Priča"
„Neobični događaji u gradištanskom samostanu"
„Sa one strane reke, gradovi"
„Vučja nevesta"
„Obale dunavske"

„Spuštanje noći"
„Frekvencija"
                                         „Kad gradova nestane"
„Jedna pijana noć"
„Doba Sabljozuba"
„Dah lokomotive"
„Carstvo Venere"
„Bol koju nećeš upoznati"
„Nada"
„Osvajači"
„Buđenje"
„Čuvar"
Veče izlaska"





I to bi uglavnom bilo sve. Srećna Vam nova godina i svima mnogo uspeha!!!

Нема коментара: