среда, 12. новембар 2014.

REDOSLED IZJAVA (ILI) Kako zavist napravi budalu od čoveka

Skalope da prostiš, ko objavi onog Lomija, a i Kimuru (o Stipanu ne bih dalje razglabao), kod mene je pribeležio zaobilaženje svega pre i posle toga. Debelo lučno zaobilaženje. Ne bih da ulazim u vašu pedagogiju, kazao kao što mislio.
Ne zaboraviti da sam upoznat ko koliko može (a da se prikazao na radionicama). Nema laži nema trange frange, Bobanov sistem prvog pasusa se da primeniti i mnogo šire. 
(Pokojni Steva)

Eto na primer, čitam kako si poderao usta od hvalidbe da će ti se objaviti priča u UBIQ 15. Ako je to istina, onda ja ovde i sad, pred Bogom i narodom, povlačim svoju priču za isto izdanje. Jednostavno, za mene je stav svetinja - tvoja i moja priča, da opet žuljaju ramena u istom izdanju, to neće da može. Pre bih sebi polomio prste neg' da čitaju naše priče u istoj knjižici. Za ono Skrobonjino izdanje sam slično rekao, a golub prevrtač nisam.
Sve će to biti nebitno, samo ako ODJEBEŠ sa Sagite. Ima dečurlije koja bi da nauče kako se piše, znaš. Samopoštovanje, znaš. Znaš...
(Pokojni Steva)

Istina, ali narod će naći način da ga već strpa tamo gde mu je i mesto, dakle - u vodoinstalatere, a dobre priče će da pamti...
(Miljan Marković)

dakle, sve mogu da shvatim, pa čak i to da jednu od boljih priča u HAARPU potpisuje loony, ali to da je jednu od najboljih napisao STIPAN, to je čak i meni potpuno neverovatno!
ipak, tako stoje stvari, sviđalo se to nekome ili ne.
(Ghoul)

Rekoh ja da je Prc Milojko (Stipan) najobjavljivaniji ove godine.
(Scallop)

Dobro bre Gule, kako sada iko može tvoj sud da uzme kao relevantan? Za pojedine kažeš da su "anonimni amateri", i svi znamo da to nije istina, ali oćutimo, tabajte se, borba je fer i mi nećemo da se mešamo, a onda izvališ ovakvu stvar - i onda ne možemo a da se ne umešamo.
Kao neko ko je cenio tvoje mišljenje i kao neko ko ima jasnu sliku o dometima gorepomenutog, ne mogu a da se ne zapitam, o čemu se radi? Odaj nam tajnu, jel rakija dobra, šta je posredi?
(Miljan Marković)

Nisam do sada Stipanov rad susretao u ozbiljnim publikacijama, niti mi je njegov nastup na forumu ukazivao na potencijalno dobrog pisca, to je sve.
Ja sam do sada Stipana viđao samo među trećeligašima: ova priča ukazuje solidne potencijale, ali je, za sada, u mom sagledavanju njegovog opusa, tek jedna proverbijalna lasta (usred jeseni)...
(Ghoul)

Posredi je iskrenost. Ja to cenim kod Ghoula. Taj isti Ghoul ce Stipana razbucati ko bugarsku skupstinu- ukoliko mu se ne dopadne naredni uredak. To je posteno!
(Agota)

Stipanova reakcija na ovo je da je dosegao životni maksimum i da sada prelazi u sledeću fazu: apscinenciju od foruma, kao i ostale veličine domaće fantastika...
(Boban)





Нема коментара: