понедељак, 4. новембар 2013.

Besplatni PDF-ovi!

Moju zbirku poezije “Na tragu svetlosti” možete preuzeti kao besplatni PDF. na dve adrese:



MEHANIKA ŽRTVENOG OBREDA (Poezija)
Izdavač: CS Independent Publishing Platform (May, 2016)
ISBN-10: 1533093954
ISBN-13: 978-1533093950

106 strana




Na stranicama Helly Cherry zbornika „Volim da letim“ naći ćete čak 18 mojih priča.



DOWNLOAD Helly Cherry - VOLIM DA LETIM











U zborniku "Preobražaji" možete pronaći moju priču „Viva la revolución“


DOWNLOAD Zbornik "Preobražaji"

Dva moja haikua možete naći ovde:

Kapija sna antologija nf haiku poezije









Ovde možete naći zbirku priča u kojoj se nalazi i jedna moja, a kojoj sam istovremeno bio i urednik.


"Reči u vremenu" download







E- Verzija zbornika trinaestog pozivno-javnog konkursa povodom dana zaljubljenih na temu: ''ljubavi, čežnjom te zovem'' 













U festivalskom zborniku WH Festa za 2016-tu možete naći moju priču "Ovisnost"


WHFANZIN_2016







A ovde možete preuzeti Almine zbornike u kojima su zastupljene neke moje priče:





Zbornik kratkih priča
Fosilni zapis
Priredio: Đorđe otašević
Beograd, 2015. 262 str. : 20 cm. Broširano. Ćirilica.

Cela knjiga u .pdf formatu



Najkraće priče 2012
Zbornik kratkih priča
Priredio: Đorđe Otašević


Najkraće priče 2011
Zbornik kratkih priča
Priredio: Đorđe Otašević

Jedan život u manje od devesto znakova
Najlepša ostvarenja sa X konkursa
za najkraću kratku priču
Priredio: Đorđe Otašević

Najkraće priče 2010
Zbornik kratkih priča
Priredio: Đorđe Otašević

Najkraće priče 2014
Zbornik kratkih priča
Priredio: Đorđe Otašević


Zbornik kratkih priča
Najkraće priče 2015
Priredio: Đorđe otašević

Beograd, 2016. 270 str. : 20 cm. Broširano. Ćirilica.

ISBN 978-86-7974-417-3

Cela knjiga u PDF formatu

Kajmakčalanska 11
Najlepša ostvarenja sa XIII konkursa
za najkraću kratku priču
Priredio: Đorđe Otašević




























Нема коментара: