среда, 28. децембар 2022.

2022 - GODINA VAMPIRA

 

Vreme je za svođenje računa za ovu godinu, pa da krenem od Hrvatske. Moji tradicionalni partneri nisu me ni ove godine izneverili. U Marsonicu broj 21 se pojavila setna postapokaliptična priča „Kao i uvek“, a u UBIQ-u broj 30 novela sa vampirskom tematikom „Igre koje smo voleli“. Iznenađenje za mene je bilo da su me objavili i u zbirci „Iza uma 2" sa pričom „ Boginja mačkastih očiju". 

U Srbiji sam sarađivao samo sa Tikom i SCI FI udruženjem, i to u dve knjige. Oba rada imaju vampirsku tematiku, što je za mene prilično neobično. Vampiri baš i nisu moje područje. 

Dakle u knjizi „Pretnja iz tame”, koja predstavlja neke nove priče o Lunu, gospodaru ponoći, ujedinili smo se Tika, Ilija Bakić i ja, pa se tu našla moja novela „Poslednja Lunova avantura“ iz 2013-će godine. 

Priča „Pregladnele“, opet neka vampirska fantazmagorija pojavila se u „Regia Fantastica“ broj 8.

Priča  „ Vučja nevesta" pojavila se u Bosanskohercegovačkoj kolekciji Muzeja iz Zenice „Poruke iz prošlosti". 

Bilo je tu i nešto objavljene poezije. Pesma „Lalači lilave lavande“ objavljena je u zbirci „Hoćemo li na put ljubavi“, pesma „And the night was gone“ u zbirci „World poets “ i najzad pesma „Jevanđelje“ se pojavila u zbirci. „Sinđelićeve čegarske vatre 32 “

Posebno se ponosim aforizmizmima objavljenim u, „Knjizi mojih prijatelja“ Milana Pantića.







Нема коментара: