24.aprila
počinju sa prismotrom hotela i izbegličkog kampa, što je, uprkos
programu koji na monitore dovodi signale kamera koje registruju
pokret, izuzetno monoton posao. Zbog toga se dele u dve grupe. Jednu
čine Lun i Džejn, a drugu Sem i Artur. Dok jedni nadgledaju
događaje, drugi se odmaraju i obratno. Prve teškoće se odmah
pokazuju. Hotel ceni privatnost gostiju i sobe nisu pod video
nadzorom. Neke od kamera su fizički isključene, a neke prikazuju
prostorije u kojima se ništa ne dešava. Hodnici, holovi hotela, kao
i sobe posluge jesu vidljivi, a slike deluju kao iz javne kuće.
Posluga udovoljava gostima u svakom pogledu, što je očigledno po
prisnim zagrljajima kojima ih gosti uvode u sobe. Neobičan je
hotelski nadzor teško naoružanih stražara koji u podjednakim
vremenskim intervalima patroliraju duž objekta.
Ni
u kampu se ne dešava ništa alarmantno, ako se izuzmu česte posete
gostiju hotela pri kojima redovito odvode nekog, pa se nedugo potom
pojavljuju na hotelskim kamerama. U pratnji gostiju hotela pri
posetama kampu uvek su čudni domoroci. Južnjaci, kako ih je Džekson
nazvao. Lako je zaključiti da se stanovnici kampa od neobičnih
ljudi strahovito boje, i to, začudo, više od zakrabuljenih žena
nego od muškaraca. Rado se pokoravaju zahtevima gostiju, samo da bi
držali pratioce što dalje od njih. Odvedene izbeglice u tretiraju
poput stvari. Po njihovim izrazima je očito da su tamo protiv svoje
volje, ali se disciplinovano pokoravaju nadmenim gostima hotela. Da
ih dovode u cilju erotskih igara nema nikakve sumnje, jer su
bezobzirno ponižavani, najčešće od svih gostiju koji bi se
zatekli u holu, a zatim na ponižavajući način odvođeni do soba.
Njihove su sudbine nadalje nepoznate, ali uprkos prvobitnom strahu,
saznanje da se naizgled nepovređeni vraćaju u kamp umiruje
posmatrače nemilih scena. Sve viđeno ukazuje na neljudsko
zlostavljanje izbeglica, ali to ni u kom slučaju nije razlog za
pokretanje vojne akcije. Tako protiče dva dana, a da se svakodnevna
rutina događanja nimalo ne menja.
Prvu
neobičnu stvar primećuje Sem. Siguran da devojka, koju je Glorija
Ešton odvela iz kampa, nije ništa nosila oko vrata, zapaža da joj
je, po povratku, grlo obmotano. Pregled starijih snimaka, potvrđuje
pravilo. Svi povratnici tek po povratku vezuju marame oko vrata.
Slažu se da se u tome krije neki važan deo priče, ali šta bi to
moglo biti - mogu tek da naslućuju.
U
hotelu je najmanje šest propisno uniformisanih medicinskih sestara i
barem dva lekara. Ordiniraju u jednoj podrumskoj prostoriji u koju
posmatrači nemaju uvida. Vide ih tek u prolazu.
Mane
korištene tenhologije otkrivaju sasvim slučajno. Računari im na
ekrane dovode samo prizore aktivirane pokretom. Zbog toga ne obraćaju
pažnju na neke delove hotela. Slučajni prolazak medicinske sestre
za trenutak aktivira jednu kameru koja prikazuje vrlo neobičan
prizor.
Vrata
izrađena od kvalitetnog čelika, obezbeđena alarmnim uređajem,
šifriranom bravom, pa i kamerom koju su potpuno ispustili iz vida.
Zapostavljeni prizor ručno dovode do monitora i fiksiraju prikaz
prizora koji upućuje na neku dobro skrivenu tajnu.. To su uglavnom
sve novosti koje su saznali do 27. aprila.
Noć je
i Lunova smena tek što je istekla. Gotovo da i nije svestan da je
zaspao kada ga Sem
grubo budi, uzbuđeno ponavljajući da su snimili scenu koju
neizostavno mora videti. Hitro ustaje, pazeći da ne probudi Džejn.
Ugledavši ga, Artur odmah pušta snimak kamere što pokriva
kancelariju direktora hotela. Ernestina
Braun,
u najelegantnijem izdanju,
udobno
je
zavaljena
u
fotelju, a malo podalje stoji
jedna
od
hotelskih sluškinja, devojka
izuzetne lepote.
Verovatno
još nije prevalila ni
osamnaestu.
Neko vreme crnkinja
ignoriše
devojku ispijajući piće sa očiglednim uživanjem.
Zatim
odlaže
čašu i lagano se okreće
sa neobičnim izrazom na
licu.
Ruka
se
nehajno podiže
i poziva devojku da priđe. Spustivši pogled približava
joj se
nevoljko
pokrećući noge. Kad
joj
žena
grabi
ruku, deluje
kao da stavlja
okov. Krupna
šaka se pomera od majušnog zglavka ka laktu.
Zatim
se staričin pogled spušta
i više ne gleda sluškinju u oči, nego prati sopstvenu
ruku
kako klizi duž devojčine tanane podlaktice. Dohvata
joj
i
drugu ruku,
a
devojka se umiruje.
Sad se obe krupne šake pokreću
duž lepih devojčinih ruku, pažljivo ispraćene
Ernestininim buljavim pogledom. Devojka stoji
mirno,
ispravljenih nogu, a ruke joj
se pomeraju
kao beživotne u skladu sa pokretima crnkinjinih ruku. Gazdarica
potom diže pogled,
stežući joj snažno zglavke i gleda devojčicu u oči. Očito
je
da se
igra
ne dešava prvi put. Vidi
se to po
sjaju u Ernestininim
očima i po rezigniranoj mirnoći devojke. Dok tamna ruka, sada
otvorenih dlanova ponovo počinje
da se
diže
duž podlaktica, ovaj put do samih ramena, ženin pogled
nedvosmisleno počiva
na
linijama
tela odevenog u izazovnu uniformu. Njene
ruke,
vrativši se istim putem, nastavljaju
put
do devojčinih bedara. Tu njene tamne
šake, u kontrastu sa snežno belom uštirkanom keceljicom, počinju
kružiti po
curicinim
bedrima.
Zatim
prelaze
preko stomaka, da bi nastavile opet preko bedara prethodno istraženim
putem. Neobično uspravno držanje devojke naglašava vitkost struka,
a duge noge, koje njena haljina izdašno otkriva, deluju
predugim
zbog vrtoglavo visokih potpetica. Bokovi su
joj
široki
i
naglo iskaču
između vitkih nogu i tanušnog struka.
Tamna
kosa
uvezana je
belim tračicama u kike koje padaju
na oba ramena.
Duboki
dekolte otkriva zamamni deo tananome telu nesrazmerno bujnih dojki. U
drugim uslovima devojka bi bila fotomodel ili glumica, ali
u ovome beznađu, tek
je igračka zastrašujuće žene. Ernestinine
se ruke pomeraju
na
njenu stražnjicu i pritisnuta njenim šakama haljinica se pripija
uz nežnu liniju guzova. Krupne
šake odmah nastavljaju
penjanje uz bokove i struk, sve do dojki da bi i one
bile
mažene, pa
onda bolno stezane. Kao da su
joj
devojčine grudi dosadile,
starica grabi curu za potiljak, tačno na mestu gde se kike dele.
Devojčini
pokreti kojima prati crnkinjinu
ruku
odaju
da su najnežniji pramenovi kose uzica kojoj se povinuje. Ernestina
je čas vuče
sebi, čas uspravlja ili naginje
unazad,
sve vreme joj jako trzajući kosu na zatiljku. Curica je sva u
suzama. Posle nekog vremena ženina ruka se odvaja
od njenog potiljka i kada se golema crna šaka otvara,
iz nje se prosipaju
iščupane
vlasi. Potom
se
crnkinjina
ruka
vraća
na služavkin vrat privlačeći ga sebi. Uspravnih nogu, cura se
prosto prelama
u struku da bi se sagla. Dva
lica u potpunom kontrastu, jedno debelo, podbulo, crno i drugo belo i
filigranski ocrtano kao od porcelana,
za
trenutak se dodiruju usnama,
a
onda se
Ernestina
povlači
ne ispuštajući žrtvu. Mlohavo
telo je
udobno zavaljeno, jedna
ruka
steže
devojčicin zglob, a
drugim
joj miluje
vrat.
Devojka
je prisiljena da zauzme
stav gotovo pod devedeset stepeni nagnuta
ka Ernestini.
Njena
šminka
je
razmazana
po licu, a
sa
zatiljka
teče
krv. Slobodna
ruka
položena
je na leđa i deluje
poput igračke. Oblinu listova sada kvari napinjanje mišica u naporu
da održe neugodni
položaj, a
njena
šaka,
iako naizgled mirno položena
na leđa, grči se odajući veliki napor. Najednom, bez najave,
curica je odgurnuta i ona staje
uspravno pred gazdaricu, kao da se ništa nije desilo. Ernestina
se leno uspravlja
u fotelji, nadlanicom briše
usta i blago se pljeska
po kolenima ne gledajući u devojku. Ova
pitomo prilazi
sa strane i akrobatskim pokretom se presamićuje
preko direktoričinih butina.
Ernestina
lagano
dohvata kraj haljinice i visoko je zadiže
otkrivajući bedra i struk sve do granice koju čini uvezana
keceljica. Zatim joj pažljivo smiče
gaćice do kolena, pa isto ponavlja
i sa obe podvezice. Provlači
prstom između njenih savršeno oblih guzova i miluje
joj
nežno stražnjicu.
A onda snažni zamah otvorenog
dlana
zadaje
prvi udarac. Celo devojčino telo se trza.
Leno, tamna ruka se podiže
i žustro se ponovo
spušta.
Devojčina bela koža boji
se
u rumeno tamo gde ženina ruka neumoljivo mlati. Svaki novi udarac
dodaje intenzivniju
crvenu nijansu, a udarci se spuštaju
jedan za drugim
-
odmereni, snažni, neumoljivi. Služavkino
lice
je zgrčeno,
a poluotvorene usne otkrivaju
zube toliko stegnute da se čini da samo što ne
popucaju
poput
kristala.
Oči su joj sklopljene
i
glava
se
trza pri svakom udarcu. Ženu
njeni pokreti ometaju. pa
dohvata slobodnom rukom devojčinu
kosu,
što
je
umiruje,
tako
da može nastaviti sa
udarcima
koji se spuštaju
poput metronoma.
Batine
najzad prestaju i
curica se uspravlja.
Bez žurbe crnkinja joj odvezuje
mašnu na kecelji.
Kada
ona
padne
na pod,
devojka prilazi
i
Ernestina
joj raskopčava
haljinu. Lagani pokret curicinih ramena dovršava
započeto. Najzad curetak
iskoračuje
iz gaćica
i na njoj ostaju samo
zarozane
čarape
i cipele.
Gazdarica pljeska
naslon fotelje. Ona
se spušta
se
pokazano mesto.
Starica
u savršenom, po meri krojenom kompletu, toliko je
krupna
da elegancija ne sakriva
salo koje se preliva preko elegantnih cipela. Deluje
kao da je Ernestina
potpuno nezainteresovana za devojku. Maramicom pažljivo briše
ruke. Služavkine
butine
su malo razmaknute i njen pažljivo
depilirani
procep drhturi
među preponama nežnim kao dečijim. Na okruglim bokovima oštro
se
ocrtavaju
bedrene kosti,
a
telo se
sužava
do savršeno urezanog pupka. Dojke
joj
štrče
poput
lopti
uzbudljivo našušurenih bradavica. Gazdarica
uredno
savija
maramicu i vraća
je u džep.
Povlači
rukave kostima do lakata otkrivajući time debele smežurane
podlaktice. Okreće
se
prema
devojci i miluje
je po kosi. Drhti,
ali pokorno se priljubljuje
uz gospodaricu. Tamna žena lagano
uklanja povez sa njenog vrata,
istovremeno polažući drugu šaku na curino
bedro. Ispod
poveza na vratu pojavljuje se jedva uočljiva nezarasla ranica.
Ernestinine usne se pripijaju uz ranu, dok
joj
se
ruka spušta niz
devojčina
ramena
i
leđa. Prisutni
jasno vide usisavajuće pokrete crnkinjinih obraza. Ako je i bilo
ikakve sumnje u to šta Ernestina isisava iz devojke, tanki potočić
krvi koji se sliva niz sobaricino rame, potpuno je otklanja. Crnkinja
sisa curicu,
istovremeno prelazeći rukom sa bedara na međunožje
koje
počinje
da miluje. Morbidnost
scene pojačavaju stroge
linije
Ernestininog
sakoa, bež šal uredno obmotan oko vrata, savršene
ivice
suknje koja dopire
do listova i lice
crno kao noć, otromboljeno od lagodnog života.
Krupna
šaka drži
njenu
intimu
i ritmično
steže
kao da mesi testo. Neko
vreme jeziva scena se ne menja, zatim Ernestina odvaja usne od
devojčinog vrata, podriguje, pa izvlači maramicu kojom pažljivo
briše usne. Devojka ustaje, kao posle rutinskog posla, podiže
odbačenu maramu kojom obmotava vrat, a zatim kupi odeću i napušta
kancelariju. Markinč zaustavlja snimak i upitno gleda u Luna.
Odgovor na nepostavljeno pitanje dolazi sa vrata sobice za odmor.
Džejn je takođe posmatrala bizarnu scenu.
-
Donalde, ovoga puta si se upleo u zaista čudne stvari. Strah,
erotika, ispijanje krvi, sve ono što se vezuje za legende o
vampirima!
-
Pozovimo interventnu jedinicu, sto mu zubatih krvopija! - žesti se
Sem.
-
Ne, njih možemo pozvati samo ako se ovo dogodi u kampu.- odvrati
Artur.
-
Pa moraćemo naći neki odgovor na ovu zagonetku. - zaključi Lun.
Нема коментара:
Постави коментар