субота, 2. април 2016.

Leonard Kohen - SKORO KAO BLUES



Video sam ljude što umiru od gladi
bilo je ubistava, bilo je silovanja
i sela su gorela,
dok su ljudi pokušavali da pobegnu
a ja nisam mogao da gledam
već sam buljio u svoje cipele
Bilo je strašno, bilo je tragično
gotovo kao bluz.


Moram malo umreti
između ubilačkih misli
I kad završim razmišljanje
Moram da umrem doista
To je mučenje i ubija
i svaki je komentar loš
Rat, deca nestala
Gospode, to je skoro kao bluz
To je skoro kao blues


Neka se moje srce smrzne
i odagna trulež
Otac kaže da sam izabrao
majka kaže da nisam
Slušao sam njihovu priču
Cigana i Jevreja
Bilo je dobro, nije bilo dosadno
To je skoro kao bluz
To je skoro kao bluz


Nema Boga na nebesima
I ne postoji pakao ispod
Tako kaže veliki profesor
Od svih poznat
Ali sam imao poziv
To grešnik ne može odbiti
I to je skoro kao spas
To je skoro kao bluz
To je skoro kao blues

Skoro kao blues.



Нема коментара: